خدایا...آغوشت را امشب به من می دهی؟برای گفتن ، چیزی ندارم !می شود من بغض کنم ، تو بگویی : مگر خدایت نباشد که اینگونه بغض کنی... می شود من بگویم : خدایا...؟تو بگویی : جان دلم می شود بیایی ؟ تمنا میکنم..گله دارم.. از کی نمیدانم ... از چه نمیدانم...!این روزها دردی برمن سنگینی میکند که نمیدانم دلیلش چیست ، کیست!بی حس شده ام خسته شده ام از تمام جهات...! دلم اطمینان میخواهد اندکی آرامش خانوم کوچولوی چادری...
ما را در سایت خانوم کوچولوی چادری دنبال میکنید
برچسب: خدایا,خدایا شکرت,خدایا دلم گرفته,خدایا کمکم کن,خدایان مصر,خدایا دوستت دارم,خدایان یونان,خدایا خسته ام,خدایا توبه,خدایان ایران باستان, نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 1:20