
خدای خوبم سلام مهربونم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم با تمام احساسم ممنونم که این احساس قشنگ الان در من جاریست و میخوام فقط به تو برسم کمکم کن وتنهام نزار ممنونم از بابت همه چیز راستی خدای خوبم میگن هر وقت با خلوص نیت صدات کنیم جواب میگیرم ومن الان از ته دلم دعا میکنم برای شفای همه ی بیمارا و بخص...
ادامه مطلب
خدایا...آغوشت را امشب به من می دهی؟برای گفتن ، چیزی ندارم !می شود من بغض کنم ، تو بگویی : مگر خدایت نباشد که اینگونه بغض کنی...xa0می شود من بگویم : خدایا...؟تو بگویی : جان دلمxa0می شود بیایی ؟ تمنا میکنم..گله دارم.. از کی نمیدانم ... از چه نمیدانم...!این روزها دردی برمن سنگینی میکندxa0که نمیدانم دلیلش چیست ، کیست!بی حس شده ام خسته شده امxa0از تمام جهات...!xa0دلم اطمینان میخواهد اندکی آرامش...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب