
خدایا...آغوشت را امشب به من می دهی؟برای گفتن ، چیزی ندارم !می شود من بغض کنم ، تو بگویی : مگر خدایت نباشد که اینگونه بغض کنی...xa0می شود من بگویم : خدایا...؟تو بگویی : جان دلمxa0می شود بیایی ؟ تمنا میکنم..گله دارم.. از کی نمیدانم ... از چه نمیدانم...!این روزها دردی برمن سنگینی میکندxa0که نمیدانم دلیلش چیست ، کیست!بی حس شده ام خسته شده امxa0از تمام جهات...!xa0دلم اطمینان میخواهد اندکی آرامش...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب